Com fer el tràmit telemàtic d’interins?

Ahir ens vam reunir amb un dels informàtics de Conselleria per tal d’explicar-nos el funcionament del Tràmit telemàtic d’interins.

Per poder realitzar el tràmit ens hem de redirigir a Gestió d’Interins de la Direcció General de Personal Docent. 

Com a NOVETAT, saber que la tramitació del reconeixement d’activitats de formació permanent del professorat per al curs 2021-2022 s’ha de fer únicament i exclusivament a través del tràmit telemàtic que trobareu aquí

També, a la mateixa pàgina, Conselleria ha posat a la vostra disposició les FAQs.

RECORDEU!

– Si ja esteu a la borsa d’interins i no voleu fer cap canvi (illes, jornades o presentar documentació) NO és necessari fer el tràmit.

– No heu d’anar a Registre. S’entrega tot de forma telemàtica.

– Els mèrits i l’experiència docent comptabilitza fins el 31/08/2020.

– Les titulacions, capacitació del català i el màster fins el 23/03/21.

A continuació trobareu unes Pautes de com fer el tràmit.