informació UOB

Informacions UOB

Protecció de Dades

La nova reglamentació sobre aquesta qüestió fa necessària la revisió de la política de protecció de dades de totes les entitats que tractam dades personals. És un tema molt important i hi dedicam tota la cura i atenció. Per això, tots els nostres afiliats rebran un correu (assumpte ‘UOB-RGPD’) per tal d’actualitzar consentiments per als tractaments i un mandat SEPA per tal d’actualitzar la numeració de comptes antics.

La nova butlleta també estarà disponible en aquesta pàgina de la nostra web.

Renovació Equip

En els darrers mesos s’han produït les substitucions, previstes des de feia mesos, a l’equip de feina d’UOB. Seguim a la vostra disposició en les adreces i telèfons de costum. Ens podeu trobar també a través de la Intranet de Bankia, centre 9583. Una visibilitat que, mirau per on, la direcció de BMN tenia vetada als sindicats!

El nou equip de feina, ara més jove que fa uns mesos però també amb dilatada experiència professional i sindical atresorada en els respectius llocs de feina, Comitès d’Empresa i Òrgans de Govern, us el presentarem en futurs comunicats.

Les substitucions a les meses de negociació i de seguiment dels acords de Bankia també s’està duent a terme de manera ordenada i fent els ‘traspassos de carteres’ adients en cada cas, sota la supervisió dels òrgans de direcció del sindicat.

Visites a les Oficines

Tenim en marxa, des de fa unes setmanes, un programa de visites a la xarxa d’oficines. A més de presentar-nos als companys que per ventura no tenien un coneixement tan directe del nostre sindicat, ens interessa, especialment ara, després de la integració total dins Bankia, ser ben conscients de l’estat de la qüestió, recollir les vostres impressions i conèixer de primera mà les vostres necessitats per tal de traslladar-les a la Direcció.

Podem avançar que hem fet passada per un mostreig d’oficines de diverses zones i la situació és prou indicativa del desgast al que molts de treballadors i treballadores de Bankia estan exposats, per la manera com estan obligats a fer feina i la impossibilitat, i consegüent angoixa, d’atendre la clientela d’una manera, si més no, raonable, no diguem ja eficient.

Són cada vegada més les companyes i companys amb afectació emocional per mor de la feina: integració massa accelerada; increment i acumulació d’incidències de tot tipus; formació de moltes hores però altament ineficaç que redunda, per consegüent, en una feina també ineficaç; retards en la tramitació d’operacions d’actiu; clientela irritada arreu; etc. Els riscos psicosocials van al galop!

Tot això ho hem fet saber a la Direcció de Bankia, però és clar que hi haurem d’insistir. Contactau amb nosaltres si voleu que facem arribar a port les vostres impressions del dia a dia a les oficines i departaments.